Batony z amarantusa
Batony z amarantusa

Jeśli brakuje Ci energii lub po prostu uwielbiasz słodycze - ten przepis jest właśnie dla Ciebie. Po zjedzeniu zdrowego batona, który zawiera wiele cennych składników odżywczych, Twój organizm nabierze wigoru. Warto mieć go w zasięgu ręki podczas codziennego zabiegania. Przygotowanie batonów jest bardzo proste, a wszystkie niezbędne produkty dostępne są w ofercie naszego sklepu internetowego.

 

 

czytaj całość »
Majonez z orzechów nerkowca
Majonez z orzechów nerkowca

Wiele osób nie wyobraża sobie kuchni bez majonezu. Istnieje jednak lżejszy i zdrowszy zamiennik, który łatwo przygotujecie w domu. Niskokaloryczny i bogaty w zdrowe tłuszcze roślinne. Kremowy i puszysty, idealny do kanapek, warzyw, czy sałatek. To propozycja skierowana szczególnie dla wegan, ale naszym zdaniem jest to doskonały dip dla wszystkich i każdy powinien go spróbować.

 

czytaj całość »
Pestki słonecznika w codziennej diecie
Pestki słonecznika w codziennej diecie

   Kwiaty słonecznika stały się inspiracją dla Vincenta van Gogha, który uchwycił ich piękno w obrazie "Słoneczniki".  Oprócz  walorów estetycznych, ich kwiatostany zawierają cenne,  jadalne nasiona. Być może niewielkie ziarna, w ciemnych łuskach nie zachwycają artystycznym wyglądem, ale z pewnością zaskakują wartością odżywczą, jaką w sobie kumulują. 

 

czytaj całość »
Granola ze słonecznikiem
Granola ze słonecznikiem

Domowa granola to atrakcyjny pomysł na śniadanie, zarówno w domu, jak i w pracy. Dzięki zawartości zdrowych tłuszczów, dużej ilości błonnika oraz minerałów zapewnia poczucie sytości na cały poranek. Idealny smak naszej granoli dopełniają ziarna słonecznika, szczególnie polecane w przyrządzaniu codziennych posiłków. 

 

czytaj całość »
Orzechowy shake
Orzechowy shake

Orzechowy napój z dodatkiem rodzynek i suszonych śliwek to niesamowita dawka energii, której w poniedziałkowy poranek potrzebujemy bardziej niż zwykle. Jest aksamitny i bogaty w cenne składniki, a wyśmienity smak i aromat pobudza do działania. Dedykowany szczególnie sportowcom i osobom aktywnym fizycznie. 

czytaj całość »
Wielkość porcji
Wielkość porcji

   Porcja to ilość pokarmu lub napoju, jaką spożywamy za każdym razem w ciągu doby [1]. To od nas zależy , jak często i na jakiej wielkości porcje posiłków możemy sobie pozwolić. Nie rzadko złe nawyki żywieniowe, tempo pracy i styl życia przyczyniają się do błędów związanych z porcjami, które „serwujemy” naszemu żołądkowi. Otaczamy się liczbami, na które nie zawsze zwracamy uwagę w codziennym życiu.

czytaj całość »
Pieczone frytki z dyni
Pieczone frytki z dyni

Rozpoczynamy kolejny sezon - tym razem DYNIOWY. Przepis na frytki z dyni to doskonała alternatywa dla niezdrowych "fast foodów".  Polecamy je zarówno jako przekąskę, jak i dodatek do dania głównego. Są pyszne i niskokaloryczne.
Chrupiące na zewnątrz, miękkie w środku - mamy nadzieję, że staną się Waszym hitem.

czytaj całość »
Śledź z żurawiną i orzechami
Śledź z żurawiną i orzechami

Wigilijne śledzie na stole to tradycja. Oryginalne połączenie śledzi z suszoną żurawiną tworzy wyjątkową kompozycję smakową, przełamaną chrupiącymi orzechami. To danie bardzo smaczne i aromatyczne, ale przede wszystkim zdrowe. 
Może stać się prawdziwym hitem na świątecznym stole, karnawałowym balu, a także na co dzień. 

 

 

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl