Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje- Odstąpienie od umowy

  1. Kto ma prawo do zwrotu?

Każdy konsument naszego sklepu ma prawo do rezygnacji z zakupów i odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

  1. W jaki sposób zgłosić fakt rezygnacji z zakupionych towarów?

Aby dokonać formalności związanych z odstąpieniem od umowy, należy przesłać drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: sklep@biowski.pl

  1. Gdzie i w jakim terminie odesłać zwracane rzeczy?

Zakupione rzeczy, które są przedmiotem zwrotu należy odesłać niezwłocznie do siedziby firmy: Bogdańczowice 4, 46-233 Bąków. Zwrot asortymentu powinien nastąpić  nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy (zakupu).

Od umowy (zakupu) możesz odstąpić w terminie 14 dni.

  1. Jak liczony jest czas na odstąpienie od umowy?

Czternastodniowy termin na odstąpienie od umowy, czyli rezygnację z zakupionych rzeczy lub usług,  rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydawane (wysyłane) są rzeczy, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jest to dzień , w którym odebrałeś od nas przesyłkę.
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Aby dostosować się do powyższego terminu wystarczy przesłać oświadczenie z rezygnacją , przed jego upływem.

  1. Jakie są zasady zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta naszego sklepu?

Poniesione przez Konsumenta koszty związane z zakupem i odesłaniem zwracanego asortymentu, zostaną przez nas zwrócone (na zasadach opisanych w regulaminie). Zwrot kosztów nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie- Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Termin zwrotu płatności może zostać wstrzymany lub wydłużony do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  1. W jakich przypadkach nie ma możliwości zwrotu zakupionego na odległość towaru lub usługi ?

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumentalub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciulub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Reklamacje

  1. Kto ma prawo do złożenia reklamacji?

 Wszyscy Klienci naszego sklepu mają prawo do reklamacji zakupionego towaru (w oparciu o rękojmię),  jeśli jest on wadliwy. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@biowski.pl

  1. Gdzie odesłać reklamowane rzeczy?

Zakupione rzeczy, które są przedmiotem reklamacji należy odesłać niezwłocznie do siedziby firmy: Bogdańczowice 4, 46-233 Bąków.

  1. Jakie formy rekompensaty za zwracaną rzecz przewidziane są w regulaminie sprzedaży?

W związku ze stwierdzoną wadą Klient może żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
  1. Jaki jest termin zgłaszania reklamacji?

Jako sklep internetowy, ponosimy względem każdego Klienta odpowiedzialność  za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Reklamację  można zgłosić w ciągu roku od zaobserwowania wady. Jednak czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Z kolei rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Szanowny Konsumencie!

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące zwrotów i reklamacji, możesz zaznajomić się z naszym szczegółowym  "Regulaminem sprzedaży" https://biowski.pl/pl/i/Regulaminy/12

Życzymy udanych i bezproblemowych zakupów, 

Zespół Biowski

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Logo Ceneo.pl

Opinie o Biowski.pl na Opineo.pl

Opinie o Biowski.pl na Opineo.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium