Kaszka Orkiszowa Razowa Ciemna, Manna 1kg - MIGOgroup
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Kasza orkiszowa razowa manna powstaje z całego ziarna orkiszu, który jest zdrowszą odmianą tradycyjnej pszenicy. Pozytywnym zaskoczeniem jest słodko-orzechowy smak którego nie znajdziemy w białej kaszce. Najpopularniejszy sposób użycia kaszy manny to zagotowanie jej z mlekiem i podanie z owocami. Ponadto można jej używać jako panierki zamiast mąki, dodawać jako zagęstnik do zup i sosów, a nawet jako składnik ciasteczek, knedli, i zapiekanek.
Polecana jako baza ciepłego śniadania, obiadu lub kolacji, na słodko lub słono oraz jako zagęszczacz zup i potraw jednogarnkowych.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA kaszki na mleku:
zagotować 1/2 l mleka, do gotującego się mleka wsypać 3 łyżki stołowe kaszki. Gotować ok. 15 min. od czasu do czasu mieszając.
Składniki:
Kaszka z pszenicy orkisz - ciemna (100%)
Wartości odżywcze dla 100g:
Wartość energetyczna: 1425 kJ / 336 kcal
Tłuszcz: 1,18 g
-w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,24 g
Węglowodany: 66,58 g
-w tym cukry: 1,27 g
Błonnik: 5,93 g
Białko: 10,99 g
Sól: 0,01 g
Informacje o alergenach:
Produkt może zawierać: gluten, orzeszki arachidowe, inne orzechy, sezam i soję.
Sposób pakowania:
Produkt zapakowany jest w grube opakowania typu „doypack”. Opakowanie posiada zgrzewane zapięcie strunowe, które pozwala na wielokrotne otwieranie i zamykanie produktu. Dzięki tej prostej technologii towar zachowuje świeżość. Jego właściwości organoleptyczne nie zmieniają się w całym okresie przydatności do spożycia. Ze względu na dużą sprzedaż i rotację, produkty MIGOgroup są zawsze świeże. Posiadają długie terminy ważności, co sprzyja robieniu większych zakupów i uzupełnianiu domowej spiżarni.
Kraj pochodzenia:
Węgry
Zalecane warunki przechowywania:
Przechowywać w suchym, chłodnym i wolnym od obcych zapachów miejscu. Chronić przed światłem.
Zawartość opakowania netto (gram):
1000 g
Producent:
Biowski Sp. z o.o.
Bogdańczowice 4
46-233 Bąków
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.