Biowski Pakiet - Regulamin programu lojalnościowego

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „BIOWSKI PAKIET”

Obowiązujący od dnia 01.03.2021

 

Wstęp

Program lojalnościowy pod nazwą „Biowski Pakiet” (zwany dalej: „Programem lojalnościowym” lub „Programem”) prowadzony jest w ramach sklepu internetowego biowski.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym” lub „Sklepem”) i jest realizowany przez Mirosława Gołębiowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firma Gołębiowski Mirosław F.H. "MIGO", wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki pod adresem Bogdańczowice 4, 46-233 Bogdańczowice, NIP 7511631478, REGON 160373100 (zwanego dalej: „Sprzedawcą”). Słowa użyte w niniejszym regulaminie (dalej zwanym: „Regulaminem”), a pisane wielką literą mają znaczenie nadane im w regulaminie Sklepu internetowego Sprzedawcy. Pojęcie „Klienta” jest używane w niniejszym Regulaminie wyłącznie w stosunku do Klienta Sklepu biorącego udział w Programie lojalnościowym.

 

Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest:

  1. korespondencyjnie pod adresem: Bogdańczowice 4, 46-233 Bogdańczowice,
  2. za pośrednictwem wiadomości elektronicznej kierowanej na adres: sklep@biowski.pl,
  3. telefonicznie pod numerem: +48 660 686 865.

 

I.                 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa ogólne zasady oraz sposób funkcjonowania Programu lojalnościowego, a także warunki uczestnictwa w Programie lojalnościowym. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego odtwarzanie, pozyskanie i utrwalenie jego treści poprzez zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  2. Program umożliwia Klientom Sprzedawcy, nabywającym Towary za pośrednictwem Sklepu internetowego, zdobycie punktów (dalej jako: „Punkty”), które mogą zostać wykorzystane w Sklepie w celu uzyskania stałego, procentowego rabatu na Zamówienia, zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym Regulaminie.
  3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby użytkownicy Internetu mieli możliwość korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym także uczestniczenia w Programie lojalnościowym, przy użyciu wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  4. Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie przez system teleinformatyczny Klienta umożliwia korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym również uczestniczenie w Programie lojalnościowym stanowią:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Chrome w wersji 66 lub nowszej, FireFox 60 lub nowszej, Opera w wersji 53 lub nowszej lub Safari w wersji 5 lub nowszej,
    3. włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce,
    4. dostęp do poczty elektronicznej.
  5. Sprzedawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem dla każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na pozyskaniu i modyfikowaniu danych użytkowników przez osoby nieuprawnione oraz na wprowadzeniu do systemu teleinformatycznego użytkownika szkodliwego oprogramowania. Aby uniknąć ryzyka, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane zagrożenia, w szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość użytkowników korzystających z sieci Internet oraz zaporę sieciową typu firewall.

II.                Uczestnictwo w Programie

  1. Warunkiem uczestnictwa w Programie jest założenie i prowadzenie Konta w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz wyrażenie woli przystąpienia do Programu.
  2. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. w szczególności działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania z Konta oraz ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    5. korzystania z Programu lojalnościowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  4. Klient będący Konsumentem ma możliwość odstąpienia od umowy udziału w Programie lojalnościowym w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny.
  5. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, o której mowa w ppkt. 4 powyżej Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do Regulaminu.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy udziału w Programie, Punkty zostają anulowane.
  7. Uczestnictwo w Programie oraz uzyskane w jego ramach rabaty nie łączą się z innymi promocjami oraz programami lojalnościowymi.

III.              Zasady uzyskiwania rabatów

  1. Sprzedawca przyznaje Punkty za zakup Towarów w Sklepie internetowym, zgodnie z warunkami określonymi poniżej.
  2. Za każde 10 zł wydane za zakup Towarów oraz poniesione koszty dostawy w ramach jednego Zamówienia w Sklepie internetowym Klientowi przypisywany jest do Konta 1 Punkt.
  3. Ilość przyznawanych Punktów jest wyrażana w liczbach naturalnych, zaokrąglanych w dół do pełnych Punktów.
  4. Punty zostaną naliczone automatycznie, po złożeniu Zamówienia przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia reklamacji na źle naliczone lub nienaliczone Punkty.
  5. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze. Punkty nie są pieniądzem elektronicznym.
  6. Punkty uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie Uczestnika. Przyznanie Punktów następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od opłacenia Zamówienia.
  7. Punkty są przyporządkowane do danego Konta, nie ma możliwości ich przenoszenia pomiędzy Kontami. Liczba Punktów otrzymanych przez Klienta w wyniku nabycia Towarów widoczna jest po zalogowaniu na Konto.
  8. Punkty są przeliczane na stałe procentowe rabaty zgodnie ze skalą prezentowaną na stronie Sklepu (zwaną dalej: „Skalą”), przy czym maksymalny przyznany i możliwy do wykorzystania rabat wynosi 7%. Rabat jest odzwierciedleniem aktualnej liczby Punktów przyznanych w Koncie, zgodnie ze Skalą i jest wykorzystywany w celu obniżenia ceny Zamówień złożonych po przyznaniu Punktów.
  9. Rabat jest możliwy do wykorzystywania od chwili uzyskania liczby Punktów w Koncie uprawniającej, zgodnie ze Skalą, do określonego rabatu do momentu wypowiedzenia przez Klienta umowy udziału w Programie lojalnościowym, z zastrzeżeniem dalszych postanowień Regulaminu.
  10. Rabaty przysługujące Klientowi nie mogą być wykorzystane po zakończeniu trwania umowy udziału w Programie.
  11. Jeżeli nie dojdzie do nabycia Towarów, w związku z którymi Klientowi zostały przyznane Punkty (np. w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, na podstawie której Punkty powinny być przyznane), lub w przypadku nadużyć Klienta, Punkty nie zostaną przyznane lub zostaną anulowane.
  12. Uczestnictwo w Programie nie łączy się z innymi promocjami oraz programami lojalnościowymi.

IV.              Rozwiązanie umowy udziału w Programie

  1. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę uczestnictwa w Programie lojalnościowym ze skutkiem natychmiastowym składając oświadczenie na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy lub w formie wiadomości e-mail na adres e-mail Sprzedawcy korzystając z danych kontaktowych wskazanych we Wstępie Regulaminu. Usunięcie Konta przez Klienta jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy uczestnictwa w Programie lojalnościowym.
  2. Z ważnych powodów, Sprzedawca może wypowiedzieć Klientowi umowę udziału w Programie z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim, uznaje się naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa pozostających w związku z prowadzeniem Programu, bądź uczestniczeniem w nim. Wypowiedzenie umowy przez Sprzedawcę wymaga wskazania przyczyny wypowiedzenia.
  3. Zakończenie uczestnictwa w Programie, w tym również spowodowane usunięciem Konta, prowadzi do utraty Punktów oraz wynikających z nich rabatów.
  4. Sprzedawca ma prawo do wykluczenia z udziału w Programie – po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego – Klienta, który prowadzi działania, co do których zachodzi uzasadnione przypuszczenie, że mogą one prowadzić do prób obejścia Regulaminu lub zabezpieczeń i zasad funkcjonowania Programu. Wykluczenie z udziału w Programie jest poprzedzone wezwaniem do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu oraz upływem terminu oznaczonego w tym wezwaniu.
  5. Sprzedawca może zakończyć prowadzenie Programu lojalnościowego. O takiej decyzji Klienci zostaną powiadomieni nie później niż z 30-dniowym wyprzedzeniem poprzez informację na stronie Sklepu Internetowego oraz wiadomość elektroniczną wysłaną na adres e-mail wskazany przez Klienta w Koncie. W tym czasie Klienci mogą korzystać z rabatów przysługujących im w związku z uczestnictwem w Programie na zasadach określonych w Regulaminie..

V.               Reklamacje

  1. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu lojalnościowego Klienci mogą zgłaszać Sprzedawcy korespondencyjnie na adres Bogdańczowice 4, 46-233 Bogdańczowice, adres e-mail: sklep@biowski.pl, nr telefonu: +48 660 686 865.
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres korespondencyjny oraz opis zaistniałych nieprawidłowości.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 30 dni.
  4. W przypadku braków w reklamacji, Sprzedawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.

VI.              Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    2. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

VII.            Ochrona danych osobowych

Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie obowiązującymi przepisami oraz z zasadami określonymi w Polityce prywatności znajdującej się na stronie Sklepu.

VIII.          Postanowienia końcowe

  1. Zapisy dotyczące Konsumenta, zawarte w niniejszym Regulaminie dotyczące odstąpienia od umowy, z wyłączeniem zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń, stosuje się do osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego, a także za pośrednictwem wiadomości elektronicznej adresowanej na adres e-mail wskazany w Koncie, zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie..
  5. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
  6. W razie braku akceptacji nowej treści Regulaminu, Klient obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem umowy udziału w Programie lojalnościowym.

 

 

 

Załącznik nr 1 – Wzór odstąpienia od umowy

 

 

…………………………….., dnia ………………………….

Gołębiowski Mirosław F.H. "MIGO"

Bogdańczowice 4

46-233 Bogdańczowice

e-mail: sklep@biowski.pl

nr tel.: +48 660 686 865

 

 

Imię i nazwisko: ..........................................................................................................................................

 

Adres: ..........................................................................................................................................

 

 

Formularz odstąpienia od umowy udziału w Programie lojalnościowym

(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

 

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy udziału w Programie lojalnościowym „Biowski Pakiet”.

 

Data zawarcia umowy:..........................................................................................................................................

 

Uwagi:*

..........................................................................................................................................

..........................................................................................................................................

 

 

 

                                                                                                                Z poważaniem

                                                                                                                          

                                                                                           ……………………………………

 

* Pole nieobowiązkowe

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Logo Ceneo.pl

Opinie o Biowski.pl na Opineo.pl

Opinie o Biowski.pl na Opineo.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl